Jatkokoulutus eli disko


Mikä disko?

Disko on Kannelmäen seurakunnan jatkoisoskoulutus toisen, kolmannen jne. vuoden isosille.

Diskoon voi tulla kuka vaan iskon käynyt riippumatta siitä onko ollut isosena vai ei. Diskoon voi tulla, vaikkei haluaisikaan hakea isoseksi.

Isoskoulutuksen käynyt voi hakea Kannelmäen seurakunnan ripareille isoseksi. Diskon suorittaminen ei kuitenkaan takaa isospaikkaa.



Disko 2026-2027

Ootko käynyt iskon? Tai ehkä diskonkin? Haluutko oppia lisää isosuudesta ja saada uusia kavereita? Tuu diskoon!

Ilmoittaudu tästä.

Tuntuuko että koulukiireiltä tai muista syistä et ehdi joka diskokerralle? Ei haittaa! Diskossa voit käydä myös harvemmin, jos et tarvitse siitä todistusta.

Kysyttävää? Kaija auttaa.




Kysyttävää? Salla auttaa.